محمد قربانی، هافبک تیم فوتبال سپاهان تاکید کرد که از حالا نمی‌توان در مورد قهرمانی این تیم در لیگ برتر نظر قطعی داد.

محمد قربانی

همشهری آنلاین: سپاهان در دهمین بازی خودش در لیگ برتر موفق به شکست دادن مس رفسنجان شد تا پشت سر استقلال در رده دوم جدول قرار بگیرد. البته اگر ۴امتیاز از این تیم کسر نمی‌شد، شاگردان مورایس با این برد به صدر جدول می‌رفتند. محمد قربانی هافبک سپاهان در مصاحبه با همشهری آنلاین در مورد برد تیمش مقابل مس گفت: «بازی سختی بود و در نیمه اول نتوانستیم گل بزنیم ولی در نیمه دوم ۴گل زدیم و قدرت خودمان را نشان دادیم. ما در خانه بازی می‌کردیم و نیاز مبرمی به گرفتن ۳امتیاز این بازی داشتیم که خوشبختانه به آن رسیدیم.»

قربانی در مورد قدرت خط حمله سپاهان و زدن ۴۰گل تا اینجای فصل، تاکید کرد: «عملکرد فوق‌العاده ما و بردهای پر گلی که به دست می‌آوریم به دلیل اتحاد تیمی است. تمام بازیکنان، کادر فنی و باشگاه دنبال این هستیند که امسال یک اتفاق بزرگ را رقم بزنند تا سپاهان بتواند بعد از چند سال در لیگ برتر قهرمان شود.»

هافبک سپاهان در خصوص اینکه خیلی‌ها سپاهان را قهرمان لیگ می‌دانند، گفت: «ما تیم خوبی داریم و بازیکنان با کیفیتی در سپاهان بازی می‌کنند، از طرفی یک مربی با تجربه مثل مورایس هم داریم و هدفی جز قهرمانی در این فصل نخواهیم داشت. البته ما فقط ۱۰بازی انجام دادیم و صحبت در مورد قهرمانی سپاهان از حالا خیلی زود است. ما بازی به بازی جلو می‌رویم و هر مسابقه برای سپاهان حکم فینال را دارد.»

کد خبر 814724

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha